czwartek, 5 stycznia 2012

Obudził mnie dzwięk dzwonka mojego telefonu, coraz głośniejsza piosenka Maca Millera rozchodziła się po pokoju. Zaspana odebrałam nie patrząc nawet kto dzwoni, w sekundzie byłam cała pobudzona a wielki uśmiech pojawił się na mojej twarzy. To była moja mama właśnie mi powiedziała że wraz z moją przyjaciółką, Anią jedziemy na całe wakacje do Londynu do jakiegoś hotelu. Zerwałam się z łóżką, pobiegłam zrobić makijaż, ubrałam białą koszulkę, czerwony sweter, krótkie spodenki i moje nowo zakupione czerwone vansy. Po 10 minutach byłam już u niej. Nigdy  nie widziałam Ani tak zadowolonej i uśmiechniętej, nie tak. Poszłyśmy do galerii handlowej zrobić zakupy potrzebne na wyjazd. Około 20 byłam w domu, cały dzień spędzony na zakupach dobrze mi zrobił. Poszłam wziąć prysznic, zeszłam jeszcze na dół na kolacje którą przygotowała mi mama i poszłam spać. Jak na mnie to bardzo wcześnie ale byłam wykończona, szybko zasnęłam, za tydzień będę szaleć po Londynie.

*tydzień później*
Wstałam o 6, nie mogłam już spać, chwyciłam laptopa odwiedziłam fejsa i jakieś strony plotkarskie, oczywiście nic innego tylko przystojniacy z 'One Direction' jakoś za nimi nie przepadałam, ale przystojni są nie mogę powiedzieć że nie, około 6:30 wzięłam kąpiel, pomalowałam się i ubrałam najwygodniejsze ciuchy. Przez następne 15 minut męczyłam się z zejściem po schodach bo te walizki ważyły jakieś 45356565 kilo. Zjadłam śniadanie i wypiłam kawe. O 8 przyszła do mnie Ania, pożegnałam się z mamą i ruszyłyśmy w kierunku taksówki która miała nas zawieźć na lotnisko. W ostatniej chwili zdążyłyśmy na samolot bo Ania zapomniała jednego z 100 obiektywów które ma. Gdy wylądowałyśmy pobiegłam do toalety, tak mam lęk wysokości i powiem że lot samolotem jakoś mi nie pasował. Po 15 minutach byłysmy przed naszym hotelem. Nikt nam nie powiedział że będzie miał aż 5 gwiazdek. Nasz pokój był wielkości mojego domu, 2 ogromne łóżka i widok na cały Londyn, seksowni kolesie, może trafi nam się tu jakaś wakacyjna milość... i nagle coś wyrwało mnie z moich  myśli i marzeń .. pisk Ani, na jednym z obiektywów była naklejka z vansów której niestety nie dało się odkleić, tak, to moja wina, zrobiłam to ale mam usprawiedliwienie, byłam totalnie nawalona. Gdyby powiedzieć co jeszcze się działo to nikt by nie uwierzył ale cóż . Po 2 godzinach rozpakowywania się postanowiłyśmy już dzisiaj nigdzie nie iść a odpocząć w pokoju. Zamówiłyśmy jakieś napoje i włączyłyśmy film. Niestety wspaniałą scene pocałunku Justina Timberlake'a i Mili Kunis przerwały wrzaski w pokoju obok. Wstałam i powiedziałam Ani że ide zobaczyć co tam się dzieje. Wyszłam i zapukałam do pokoju 214. Stałam tak ja kretynka przez jakieś 5 minut. Nikt nie otwierał, zapukałam tak mocno jak umiałam i wreszcie ktoś się pofatygował i otworzył drzwi. Zamurowało mnie, przed moimi oczami stali chłopcy z One Direction.

______________________________________________________________________________

1 rodział .. i jak?

Oby dzisiejsze pączki poszły w cycki ♥

Bohaterowie

Karolina
Ma 17 lat. Tańczy od 6 roku życia i gra na perkusji od 4 lat.
Jest bardzo wesoła, zawsze chodzi uśmiechnięta, zwariowana i kocha imprezy
Jej najlepszą przyjaciółą jest Ania.

Ania
Ma 17 lat. Jej pasją jest fotografia, zajmuje się nią od dłuższego czasu,
w jej pokoju można znaleźć miliony aparatów i obiektywów
, tak jak jej najlepsza przyjaciółka Karolina,
kocha imprezy i uśmiech nie znika z jej twarzy.

Harry
Ma 18 lat. Jest słodki i zawsze uśmiechnięty,
jest obiektem westchnień wielu dziewczyn, członek grupy 1D.

Louis
Ma 20 lat. To on jest ' ten śmieszny' z zespołu, kocha się wygłupiać i robić żarty,
ale potrafi zachować również powagę. Kocha jeść marchewki ;) Również członek 1D

Liam
Ma 18 lat, Jest bardzo romantyczny i również zabawny,
jako jedyny z całego zespołu ma dziewczyne, Cathy. Członek 1D

Cathy
Nieśmiała, śliczna 17 latka, dziewczyna Liam'a.

Zayn
Dba o wygląd, miliony dziewczyn chciałyby być właśnie z nim, nic dziwnego, miły, przystojny, dobrze zbudowany 18 latek, czego chcieć więcej.Należy do 1D.

Niall.
Ma 18 lat. Zawsze uśmiechnięty, wygadany no ii... wiecznie głodny.
Nie chce mieć dziewczyny bo boi się że ją zrani, czy jego nastawienie się zmieni ? Należy do 1D